3M

3M ES-01-001 Zatyczki przeciwhałasowe Earsoft

114,99 zł
Ilość

  Obecnie brak na stanie

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 11 punktów o wartości 1,00 zł

Chroń swoje uszy w miejscach o zwiększonym hałasie! Wygodne, jednorazowe stopery ES-01-001 marki 3M świetnie Ci w tym pomogą. Wykonane są z elastycznej pianki poliuretanowej, dzięki czemu świetnie dopasują się i zapewnią optymalny komfort użytkowania.

Cechy produktu:

  • 250 par w opakowaniu w kolorze żółtym,
  • wykonane z pianki poliuretanowej,
  • stopień tłumienia 36 dB,
  • poziom ochrony 95 dB (A) – 110 dB (A),
  • spełniają wymagania norm certyfikat CE, EN 352-2:2002,
  • kod produktu ES-01- 001.

Wkładki przeciwhałasowe E-A-R SOFT zapewniają ochronę słuchu w miejscach o zwiększonym hałasie. Wykonane są z miękkiej i elastycznej pianki poliuretanowej. Wkładki są jednorazowe do długotrwałego użytkowania. Zapewniają równomierny rozkład nacisku, dobrą izolację oraz zachowują doskonałą wygodę. Neonowy kolor zapewnia dobrą widoczność.

Zobacz także ochronniki słuchu w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

4054596269507
Powiadom mnie o dostępności

Opis

Średni poziom tłumienia SNR
36 dB

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.