Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Sundstrom
Sundstrom Sr 900 H01-3212 Półmaska wielokrotnego użytku
Sundstrom
Zestaw ochronny Sundstrom: półmaska SR 100 + SR 221 + SR 510
Pochłaniacz przeciwgazowy Sundstrom SR 218-3 A2 z węglem aktywowanym, o zoptymalizowanej adsorpcji. Może być stosowany do masek i półmasek Sundstrom.
Cechy produktu:
- chroni przed gazami i parami organicznymi o temperaturze wrzenia powyżej 65°C,
- możliwość stosowania z maskami i półmaskami Sundstrom,
- łatwy do połączenia z innymi filtrami marki,
- możliwość stosowania z filtrem wstępnym dla zwiększenia żywotności produktu,
- wymiary: wysokość 36 mm, średnica 106 mm,
- spełnia wymagania normy EN 14387:2004,
- model: SR 218-3 A2,
- kod producenta: H02-2012.
Aby zabezpieczyć się przed gazami i parami organicznymi (np. rozpuszczalniki) o temperaturze wrzenia powyżej 65°C zastosuj pochłaniacz Sundstrom SR 218 A2. Połączysz go ze środkami ochrony dróg oddechowych marki Sundstrom poprzez centralny zawór. Sprawdzi się zarówno do masek, jak i półmasek tego producenta. Dużą zaletą filtrów jest możliwość połączenia z innymi modelami Sundstrom. Przykładowo dla ochrony przed cząstkami stałymi pochłaniacz SR 218 można połączyć z filtrem przeciwpyłowym SR 510. Dla zwiększenia żywotności produktu rekomendujemy także stosowanie filtra wstępnego. Jeśli szukasz wysokiej jakości, ekonomicznych rozwiązań, warto przyjrzeć się produktom Sundstrom. Filtr wyprodukowany w Szwecji. Spełnia wymagania normy EN 14387:2004.
Zapraszamy również do wejścia na nasz blog, aby dowiedzieć się więcej o ochronie dróg oddechowych!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: