Płatki zaworów Sundstrom R01-2004 do półmasek
Najniższa cena produktu 19,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów
Półmaski wielokrotnego użytku Sundstrom wyróżniają się dużą ilością elementów wymiennych - pozwala to na odświeżenie maski i zwiększa jej żywotność. Jednym z takich elementów są płatki zaworów, czyli tzw. zestaw membran.
Cechy produktu:
- zestaw membran do zaworów półmasek Sundstrom,
- chronią przed przedostawaniem się pyłów i powietrza do wnętrza maski,
- zwiększają poziom ochrony,
- w zestawie 2 płatki wdechowe, 3 płatki wydechowe, 2 pokrywy i 2 zaślepki,
- wykonane z elastycznego materiału,
- kod producenta: R01-2004.
Zestaw membran składa się z płatków zaworów wydechowych i zaworu wdechowego do półmaski Sundstrom Sr 100, Sr 90-3 oraz Sr 900. Membrany konieczne są do prawidłowego używania półmaski, uniemożliwiają dostanie się niefiltrowanego powietrza wewnątrz produktu. Stosowanie odpowiednio dobranych oraz nieuszkodzonych płatków zaworów znacznie wpływa na bezpieczeństwo użytkownika oraz poprawia poziom ochrony dróg oddechowych. Membrany należy wymienić na nowe gdy ulegną one uszkodzeniu, silnemu zabrudzeniu itp.
Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Zaglądnij do naszego bloga!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane