Sundstrom

Filtr wstępny Sr 221 Sundstrom H02-0312

8,99 zł

Najniższa cena produktu 8,99 zł z dnia 19.03.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 8,99 zł z dnia 19.03.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 1 punktów

Prawidłowe stosowanie półmasek ochronnych oraz filtrów i pochłaniaczy to również właściwie dobrane akcesoria. Dzięki korzystaniu z filtra wstępnego możesz wydłużyć żywotność filtrów, a w rezultacie zaoszczędzić pieniądze, bo jeden filtr wystarczy Ci na dłużej.

Cechy produktu:

  • zatrzymuje większe cząstki stałe,
  • chroni filtry i pochłaniacze przed zanieczyszczeniem,
  • wydłuża żywotność głównych filtrów i pochłaniaczy,
  • pozwala zachować niskie opory oddechowe,
  • 5 sztuk w opakowaniu,
  • wymiary: wysokość 1 mm, średnica 102 mm,
  • wykonany z poliestru,
  • model: SR 221,
  • kod producenta: H02-0312.

Filtr wstępny SR 221 idealnie nadaje się do ochrony pochłaniaczy, filtrów przeciwpyłowych i filtrów kombinowanych Sundström przed większymi cząstkami stałymi. Stosowanie filtra wstępnego wydłuża żywotność pozostałych filtrów systemu ochrony dróg oddechowych. Filtr wstępny SR 221 powinien być stosowany wraz z pokrywą filtra SR 5153, która dostarczana jest w zestawie z półmaskami i maskami. Dzięki wstępnej filtracji większych cząstek stałych przez filtr SR 221, filtry węglowe i przeciwpyłowe dłużej zachowują niskie opory oddechowe. Filtr SR 221 sprzedawany jest w opakowania zbiorczych po 5 szt. Wyprodukowany w Szwecji.


Zapraszamy również do wejścia na nasz blog, aby dowiedzieć się więcej o ochronie dróg oddechowych!

Szczegóły Produktu

Sundstrom
7392203010157

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl