Filtr przeciwgazowy Sundstrom SR 315 ABE1 przeznaczony do użytku z maskami i półmaskami Sundstrom. Zoptymalizowana adsorpcja zabezpiecza przed gazami i oparami.
Cechy produktu:
- chroni przed oparami i gazami: organicznymi o temperaturze wrzenia powyżej 65°C, nieorganicznymi, kwaśnymi,
- może być stosowany z półmaskami i maskami Sundstrom SR 100, SR 900, SR 90, SR 900,
- może być połączony z filtrem przeciwpyłowym Sundstrom SR 510,
- wyprodukowany w Szwecji,
- spełnia wymagania normy EN 14387:2004 + A1:2008,
- z impregnowanym węglem aktywnym,
- wymiary: wysokość 28 mm, średnica 106 mm,
- kod producenta: H02-3212.
Pochłaniacz z węglem aktywnym Sundstrom stosowany jest wszędzie tam, gdzie ochrona przeciwpyłowa jest niewystarczająca. Przeznaczony do ochrony dróg oddechowych przed parami i gazami: organicznymi o temperaturze wrzenia powyżej 65°C (np. rozpuszczalniki), nieorganicznymi (np. chlor, siarkowodór) oraz kwaśnymi (np. dwutlenek siarki). Pochłaniacz może być stosowany z maskami i półmaskami Sundstrom Sr 100, Sr 200, Sr 900, Sr 90. W przypadku zapylenia lub występowania aerozoli w miejscu pracy, pochłaniacz należy połączyć z filtrem przeciwpyłowym P3 Sr 510. Tego rodzaju połączenie sprawdzi się doskonale np. przy lakierowaniu natryskowym. Dla jeszcze większej ochrony przed zapyleniem polecamy polecamy stosowanie filtrów wstępnych Sr 221. Pochłaniacz wyprodukowany w Szwecji. Spełnia wymagania normy EN 14387:2004 + A1:2008.
Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Sprawdź nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: