Pochłaniacz Sundstrom SR 217 A1
Sundstrom

Pochłaniacz Sundstrom SR 217 A1

34,99 zł

Najniższa cena produktu 34,99 zł z dnia 24.02.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów

Prosty w użyciu filtr przeciwgazowy Sundstrom SR 217 A1 z węglem aktywowanym. Dzięki możliwości połączenia z filtrem przeciwpyłowym, może stanowić kompleksowy środek ochronny.

Cechy produktu:

  • chroni przed gazami i oparami organicznymi o temperaturze wrzenia powyżej 65°C,
  • do stosowania z maskami i półmaskami marki Sundstrom,
  • duża powierzchnia filtrująca,
  • możliwość połączenia z filtrem cząstek stałych SR 510,
  • z węglem aktywowanym,
  • spełnia wymagania normy EN 14387:2004 + A1:2008,
  • wymiary: wysokość 28 mm, średnica 106 mm,
  • model: SR 217 A1,
  • kod producenta: H02-2512.

Ten model pochłaniacza z węglem aktywowanym podłączysz do centralnego gniazda zawodu wydechowego w maskach i półmaskach Sundstrom. Służy on do ochrony przed gazami i oparami organicznymi o temperaturze wrzenia powyżej 65°C. Dla ochrony przed cząstkami stałymi i aerozolami można połączyć go z filtrem przeciwpyłowym SR 510 P3. Jeśli chcesz wydłużyć żywotność filtra, możesz zastosować także filtr wstępny SR 221. Produkty Sundstrom to ekonomiczne rozwiązanie - są wydajne i wyróżniają je niskie koszty eksploatacji. Produkt spełnia wymagania normy EN 14387:2004 + A1:2008. Wyprodukowany w Szwecji.


Więcej o artykułach BHP dowiesz się czytając nasz blog!

Szczegóły Produktu

Sundstrom
7392203202255

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl