Półmaska ochronna Sundstrom SR 100 H01-2012
Najniższa cena produktu 179,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 18 punktów o wartości 2,00 zł
Półmaska, którą wyróżnia komfort użytkowania - Sundstrom SR 100. Wykonana z dobrze dopasowującego się silikonu, zapewnia niski opór przy wydechu i wysoki poziom ochrony. Dobierz do niej niezbędne akcesoria i pracuj bez obaw o swoje bezpieczeństwo.
Cechy produktu:
- wykonana z bezpiecznego dla skóry silikonu,
- dobrze dopasowuje się do kształtu twarzy,
- 2 zawory wydechowe z osłonami chroniącymi przed pyłem,
- możliwość wymiany płatków zaworów wydechowych,
- 1 zawór wdechowy umieszczony centralnie - konieczność zakupu 1 filtra,
- możliwość łączenia różnych filtrów marki dla lepszej ochrony,
- komfortowe nagłowie z regulacją,
- uchwyt filtra wstępnego w zestawie,
- 3 rozmiary - każdy w innym kolorze,
- możliwość dokupienia specjalnych chusteczek czyszczących oraz pojemnika do przechowywania,
- wysoka jakość i długi czas użytkowania,
- model: SR 100,
- kod producenta: S/M - H01-2112, M/L - H01-2012, L/XL - H01-2812.
Sundstrom Sr 100 to wygodna w użyciu półmaska ochronna, która sprawdzi się w różnych warunkach pracy. Model wykonany jest z silikonu - materiał ten jest bezpieczny dla skóry, a ryzyko wystąpienia alergii jest minimalne. Jak podkreśla producent, zarówno tworzywo, jak i barwniki użyte w produkcji są dopuszczone do kontaktu z żywnością, co świadczy o bezpieczeństwie materiałów. Dla lepszej swobody oddychania maskę wyposażono w 2 zawory wydechowe. Do zaworów przymocowane są osłony z perforacją, które chronią membrany wydechowe przed pyłami i aerozolami. Co ważne, płatki zaworów wydechowych są wymienne, więc w razie zanieczyszczenia maski i wyczuwalnych oporów wydechowych z łatwością można wymienić je na nowe. W centralnej części maski znajduje się zawór wdechowy, do którego montuje się filtr przeciwpyłowy lub pochłaniacz - oznacza to, że wystarczy 1 sztuka dobrze dobranego filtra lub pochłaniacza. Filtry i pochłaniacze Sundstrom można łączyć, aby uzyskać maksymalną ochronę.
Maska Sundstrom dobrze dopasowuje się do kształtu twarzy, dzięki czemu jest wygodna nawet w wielogodzinnym użytkowaniu. Nagłowie w kształcie litery V, z regulowanymi paskami, pozwala na optymalne wyregulowanie półmaski i utrzymuje ją na właściwym miejscu przez cały czas. Do półmaski dołączony jest uchwyt filtra wstępnego. Po dokupieniu zestawu SR 307 można połączyć tę maskę ochronną z zestawem sprężonego powietrza. Produkt dostępny jest w 3 rozmiarach, które dla ułatwienia rozróżniono kolorami: S/M (niebieska), M/L (granatowa) oraz L/XL (czarna). Do maski warto dobrać filtr wstępny, niezależnie od wybranych filtrów, a także dedykowane chusteczki czyszczące oraz pudełko - w ten sposób zadbasz o prawidłową ochronę maski przed zanieczyszczeniami i zaoszczędzisz pieniądze, bo maska posłuży Ci przez dłuższy czas! Produkt spełnia wymagania normy EN 140:1998. Maska wyprodukowana w Szwecji. Okres przechowywania 10 lat.
Zobacz wszystkie półmaski ochronne wielorazowe w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|