Skład zestawu:
- maska OXYPRO X6
- filtr przeciwpyłowy P3 R z węglem aktywnym
Półmaska OXYPRO X6 cechy produktu:
- Zgodna z EN 140 – spełnia europejską normę dla półmasek wielokrotnego użytku.
- Wykonana z termoplastycznej gumy TPR – elastyczna i wytrzymała konstrukcja.
- Dwa złącza bagnetowe – szybkie mocowanie filtrów i pochłaniaczy.
- Kompatybilna z filtrami OXYPRO i T-BM – m.in. A1, ABEK1, P2, P3, A2P3 R D.
- Równomierne rozłożenie ciężaru – lepszy komfort i szczelność.
- Kompatybilne z goglami i okularami.
Przykładowe praktyczne zastosowania zestawu:
- Praca z azbestem
- Szlifowanie mebli drewnianych i usuwanie starego lakieru
- Cięcie płyt gipsowo-kartonowych
- Sprzątanie po remoncie (kurz budowlany, pył cementowy)
- Malowanie pędzlem i wałkiem w słabo wentylowanych pomieszczeniach
- Praca przy kominkach, piecach na pellet lub węgiel
- Przycinanie płytek ceramicznych i gresu
- Sprzątanie piwnicy, strychu lub starych budynków z kurzem i pleśnią
- Praca przy wełnie mineralnej lub szklanej
- Domowe prace z użyciem klejów, silikonów i mas montażowych
- Obróbka metalu (np. szlifowanie, wiercenie, usuwanie rdzy)
- Użytkowanie silnie pachnących środków chemicznych w gospodarstwie domowym
- Sprzątanie po zalaniu lub zagrzybieniu (zapachy + cząstki pleśni)
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Oxyline
Producent:
Oxyline Sp. z o.o.
ul. Piłsudskiego 23
95-200 Pabianice
oxyline@oxyline.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...