Gogle ochronne Bolle GLOBE cechy produktu:
- Lekkie,wentylowane gogle ochronne
- Soczewki z poliwęglanu 2,6 mm – wysoka odporność mechaniczna przy zachowaniu niskiej wagi.
- Krzywizna soczewek 5,5 – optymalne dopasowanie i naturalne pole widzenia.
- Oprawy z PCV – trwałe i odporne na intensywne użytkowanie.
- 1 klasa optyczna – możliwość stałego noszenia bez zmęczenia wzroku.
- Odporność mechaniczna BT – ochrona przed uderzeniem metalowej kulki (6 mm, 0,86 g) z prędkością 120 m/s.
- Oznaczenie „T” – zachowanie właściwości ochronnych w skrajnych temperaturach.
- Ochrona przed ciekłym metalem – oznaczenie soczewek „9” zabezpiecza przed odpryskami stopionych metali.
- Pełne oznaczenie soczewek – 2-1.2 1 BT 9.
- Pełne oznaczenie oprawek – EN166 3 4 9 BT.
- Odporność na zagrożenia – krople cieczy (3), duże cząstki pyłu (4), stopione metale i gorące cząstki stałe (9).
- Zgodność z normami – EN 166 oraz EN 170.
EN 170 - Filtry chroniące przed olśnieniem słonecznym
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Bolle Safety

Osoba odpowiedzialna w EU:
Bolle Safety
34 rue de la soie
Villeurbanne 69100
contact@bolle-safety.com
Pobierz - Ogólna instrukcja bezpieczeństwa okulary ochronne
Ostrzeżenia o bezpieczeństwie:
- Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci.
- Opakowanie foliowe może stanowić zagrożenie zadławienia lub uduszenia – przechowywać poza zasięgiem dzieci.
- Nie stosować w środowiskach i warunkach, do których okulary nie zostały zaprojektowane.
- Uszkodzone okulary należy niezwłocznie wymienić.
To może Ci się jeszcze spodobać...