Okulary ochronne przeciwsłoneczne Bolle Mercuro
Bolle Safety

Okulary ochronne przeciwsłoneczne Bolle Mercuro

54,99 zł

Najniższa cena produktu 54,99 zł z dnia 24.02.2024

Kolor
  • Przyciemniany
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 1,00 zł

Wygodne okulary ochronne Bolle Mercuro zapewniają doskonałą ochronę przed słońcem, gwarantują szerokie pole widzenia oraz doskonale chronią oczy przed jaskrawym światłem, promieniami UVA/UVB oraz uderzeniem.

Cechy produktu:

  • niezwykle lekkie,
  • zapewniają szerokie pole widzenia,
  • antypoślizgowy nosek oraz zauszniki,
  • soczewki wykonane z poliwęglanu wizjer Curve 8,
  • powłoka chroniąca przed zrysowaniem oraz zaparowaniem,
  • chronią przed jaskrawym światłem, promieniami UVA/UVB oraz uderzeniami obiektów i płomieni,
  • waga: 32 g,
  • kod producenta: 20023.

Lekkie okulary ochronne z szerokim polem widzenia Bolle Mercuro zapewniają doskonałą widoczność oraz ochronę oczu. Skutecznie chronią przed jaskrawym światłem, promieniami UVA/UVB oraz uderzeniem obiektów. Posiadają atest odporności na uderzenie obiektu, a także gwałtowne uderzenia płomieni wg. normy F oraz T. Wykonane zostały z poliwęglanu wizjer Curve 8. Zastosowana powłoka ochronna Platinum zapobiega zarysowaniu oraz zaparowaniu. Wysoki komfort noszenia zapewnia odporny na poślizg nosek wraz z miękkimi, elastycznymi oraz antypoślizgowymi zausznikami.

Sprawdź wszystkie okulary ochronne z naszej oferty!

Szczegóły Produktu

Bolle Safety
3660740008895

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl