Trzewiki robocze BASE RAFTING TOP S3 SRC
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Trzewiki robocze BASE RAFTING TOP S3
Model: RAFTING TOP
Cholewka: wodoodporna skóra licowa
Podszewka: wykładzina tekstylna
Podeszwa: odporna na oleje i wysoką temperaturę guma antypoślizgowa
Podnosek: kompozytowy
Rodzaj zapięcia: sznurowane
Klasa ochrony: S3
Kolor: brązowy
Nr katalogowy: B0610
Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S3, SRC
Trzewiki robocze BASE RAFTING TOP S3 - we włoskim stylu
Trzewiki robocze BASE Rafting Top S3 to buty o nowoczesnym designie, które na pewno będą przyciągać wzrok przypominając klasyczne skórzane trzewiki. Jednak to nie wygląd butów roboczych jest najważniejszy, a ich funkcjonalność. Buty robocze BASE Rafting Top S3 poza dopracowanym wyglądem spełniają wymogi normy S3 przy zastosowaniu kompozytowego podnoska i wkładki antyprzebiciowej. W połączeniu z antybakteryjną wyściółką Smell Stop, specjalnie skonstruowaną podeszwą która pozwala na ciągłe krążenie powietrza w bucie, co podnosi komfort noszenia i oddychalność skóry buty robocze BASE Rafting Top S3 będą nadawać się zarówno podczas pracy, jak i w dni powszednie.
Trzewiki robocze BASE RAFTING TOP S3 cechy produktu:
- wykonane z wodoodpornej skóry licowej,
- kompozytowy podnosek,
- kompozytowa wkładka antyprzebiciowa,
- profilowana, wymienialna wkładka,
- właściwości antystatyczne,
- odporne na działanie paliwa i oleju.
Zobacz wszystkie trzewiki robocze w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Witam, zastanawiam się nad zakupem jednak boję się, że wybiorę zły rozmiar. Czy w przypadku gdyby buty okazały się za małe/duże mam mógłbym je wymienić na inny rozmiar? Chyba, że może posiadacie informację jak wygląda rozmiarówka w przypadku firmy Base- jeśli tak byłbym wdzięczny za podesłanie info o długości wkładki czy czegoś w tym stylu. Pozdrawiam serdecznie!
Dzień dobry Szymon! Rozmiarówkę znajdziesz w tabeli rozmiarów zaraz nad oknem wyboru rozmiaru. Oczywiście w razie wyboru nieprawidłowego rozmiaru możesz dokonać bezpłatnego zwrotu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Solid Gear
Trzewiki robocze Solid Gear Tigris GTX AG High S3 WR SRC
Często wybierane do tego produktu: