Engelbert Strauss

Czapka z daszkiem Engelbert Strauss e.s.concrete

69,99 zł
Kolor
  • Niebieski
  • Szary
  • Czarny
  • Khaki
Ilość

  Dostępny produkt z innymi opcjami

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 0

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł

Czapka z daszkiem Engelbert Strauss e.s.concrete z dużym logo marki to nowość, którą musisz mieć. Ochrona przed słońcem i świetny wygląd gwarantowane!

Czapka z daszkiem Engelbert Strauss e.s.concrete cechy produktu:

  • duże logo marki,
  • wysoka gramatura materiału,
  • lekko zakrzywiony daszek,
  • rozmiar uniwersalny,
  • regulowane zapięcie,
  • uniwersalny design,
  • skład: 100% poliester,
  • kod producenta: 7810860 (czarny), 7810861 (szary), 7810862 (niebieski), 7810863 (khaki).

Czapka z daszkiem z serii e.s.concrete, wykonana z solidnego materiału o wysokiej gramaturze, ok. 360 g/m2. Lekko zakrzywiony daszek zapewnia ochronę przed słońcem. Model typu snapback z regulacją zapięcia, w przedniej części ozdobiony dużym logo marki. Casualowy design sprawia, że czapka Strauss sprawdzi się nie tylko w pracy, ale także w czasie wolnym. Rozmiar uniwersalny.

Zobacz pozostałe czapki z daszkiem w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

9999001302415
Powiadom mnie o dostępności

Opis

Kolekcja
e.s.concrete

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.