Czapka zimowa Snickers 9009 Merino
Wysokiej jakości czapka zimowa Snickers Workwear 9009 Merino wykonana jest w 100% z naturalnej wełny merino. Ściśle przylega do głowy, dzięki czemu doskonale sprawdzi się do używania pod kaskiem ochronnym zapewniając świetną ochronę przed zimnem i wiatrem.
Cechy produktu:
- uniwersalny rozmiar,
- właściwości antybakteryjne,
- doskonale pochłania wilgoć,
- zapewnia doskonałą ochronę przed zimnem,
- świetnie sprawdzi się do noszenia pod kaskiem,
- ozdobiona gumową naszywką z logiem marki na froncie,
- nadaje się zarówno do pracy, jak i na co dzień,
- materiał: 100% wełna merino o gramaturze 160 g/m2,
- kod producenta 9009.
Miękka czapka zimowa Snickers 9009 Merino wykonana w 100% z wełny merino. Cienka, ale gwarantująca doskonały komfort cieplny. Czapka męska ma właściwości antybakteryjne oraz doskonale pochłania wilgoć. Przyjemna w dotyku. Ściśle przylega, dzięki czemu może być używana pod kaskiem. Ozdobiona gumową naszywką z logiem marki na froncie. Doskonała do pracy i na co dzień.
Zobacz też inne ubrania robocze Snickers dostępne w naszej ofercie.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: