Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Base Protection K-Cross S3 to buty do pracy o sportowym wyglądzie i typowo włoskim atrakcyjnym designie. Na pierwszy rzut oka nie odróżniają się zupełnie od sportowych adidasów, a zapewniają pełną ochronę stopy przed uszkodzeniami od strony podeszwy oraz przed uszkodzeniem palców spadającymi przedmiotami. Niezwykle wygodne, lekkie o doskonałej amortyzacji sprawdzą się w pracach w których robisz dużą ilość kroków.
Buty robocze Base K-Cross S3 cechy produktu:
- wykonane z syntetycznego materiału,
- aluminiowy podnosek,
- podszewka SmellStop z materiału 3D hi-tech dobrze odprowadza wilgoć,
- profilowana i perfumowana wkładka Dry´n Air OMNIA zapewnia doskonałą oddychalność stopy,
- bez elementów metalowych,
- posiadają certyfikat EN ISO 20345:2011, S3, SRC, HRO,
- elastyczna i amortyzująca podeszwa Fresh’n Flex,
- kompozytowa wkładka antyprzebiciowa,
- podeszwa antypoślizgowa zgodna z SRC,
- właściwości antystatyczne,
- podeszwa odporna na działanie paliwa i oleju,
- kod produktu: B1011.
Zobacz naszą krótką prezentacje produktu Buty robocze Base K-Cross S3
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: