Buty robocze Base K-Speed S1P
Najniższa cena produktu 469,99 zł z dnia 19.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 469,99 zł z dnia 19.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 47 punktów o wartości 4,70 zł
Półbuty robocze BASE K-SPEED S1P to buty robocze o nowoczesnym, sportowym designie z odważnym połączeniem kolorów, które przyciągają wzrok i doskonale wyglądają. Niezwykle wygodne, lekkie o doskonałej amortyzacji sprawdzą się w pracach w których robisz dużą ilość kroków.
Buty robocze Base K-Speed S1P cechy produktu:
- wykonane z oddychającego materiału,
- aluminiowy podnosek,
- podszewka SmellStop z materiału 3D hi-tech dobrze odprowadza wilgoć,
- profilowana i perfumowana wkładka Dry´n Air OMNIA zapewnia doskonałą oddychalność stopy,
- bez elementów metalowych,
- posiadają certyfikat EN ISO 20345:2011, S1, P, SRC, HRO,
- kompozytowa wkładka antyprzebiciowa,
- podeszwa antypoślizgowa zgodna z SRA,
- właściwości antystatyczne,
- podeszwa odporna na działanie paliwa i oleju,
- kod produktu: B1004C.
Uwaga, ten model ze względu na konstrukcje cholewki (wykonana z siatki), nie jest polecany do pracy budowlanych.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S1P
- Podnosek
- Aluminiowy
- Materiał
- Syntetyczny
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- HRO
SRC - Waga 1 buta, r. 42 (g)
- 610
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|