Buty robocze sportowe Portwest FT08 S1P
Buty robocze sportowe Portwest FT08 S1P cechy produktu:
- Kompozytowy podnosek zapewnia dodatkową ochronę
- Odporna na przebicie kompozytowa podeszwa środkowa
- Buty antystatyczne
- Systemem sznurowania BOA , zaprojektowany tak, aby zapewnić ogólne dopasowanie
- Ponadczasowa dzianinowa cholewka, specjalnie opracowana w celu zwiększenia komfortu i właściwości lekkich
- Podeszwa zewnętrzna o podwójnej gęstości
- Podeszwa zewnętrzna odporna na benzynę i oleje
- Antypoślizgowa podeszwa zewnętrzna zapobiegająca ślizganiu się na powierzchniach ceramicznych i stalowych
- Podeszwa zewnętrzna o podwójnej gęstości
- Certyfikat CE
Buty robocze Portwest FT08
Buty robocze Portwest FT08 lekkie buty sportowe. Buty ochronne, będące nowoczesnym podejściem do obuwia ochronnego, zapewniają doskonałą ochronę z dodatkową innowacją. Innowacyjny system sznurowania BOA pozwala na szybsze sznurowanie i szybkie rozpinanie, jednocześnie zapewniając lepsze wsparcie i dopasowanie do różnych kształtów stóp. Lekki, dzianinowy materiał idealnie sprawdza się w ciepłych i suchych warunkach.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
SRC - odporność na poślizg na obydwu podłożach ceramicznych i stalowych
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...