Półbuty robocze Solid Gear Revolution S3 SRC
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Solid Gear Revolution to obuwie wyposażone w innowacyjny podnosek Nano, który jest o wiele mocniejszy i cieńszy od zastosowanych w innych butach podnosków bez metali, dzięki czemu model ten zapewnia jeszcze większą ochronę.
Półbuty robocze Solid Gear Revolution S3 SRC cechy produktu:
- porządnie wykonane,
- świetnie dopasowują się,
- są elastyczne i oddychające,
- wykonane z CORDURY wzmocnionej TPU,
- zapewniają wysoką amortyzację i komfort,
- posiadają podnosek Nano oraz wkładkę antyprzebiciową,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC,
- kod producenta SG76001.
Półbuty robocze znanej marki Solid Gear model Revolution to innowacyjny produkt w dziedzinie obuwia ochronnego. Buty wyposażone są w podnosek ochrony Nano, który jest lżejszy, cieńszy i o wiele mocniejszy, niż stosowane podnoski z włókna szklanego lub innych niemetalicznych tworzyw. Model ten wyposażony jest dodatkowo we wkładkę antyprzebiciową. Dzięki zastosowaniu podeszwy z ETPU buty zapewniają ogromną amortyzację oraz komfort. Cholewka wykonana jest z materiału typu stretch i CORDURA®, dzięki czemu półbuty robocze są elastyczne, świetnie się dopasowują i zapewniają oddychalność. Model Revolution posiada antypoślizgową i odporną na olej podeszwę. Buty robocze spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC.
Zobacz też inne półbuty robocze dostępne w ofercie BalticBHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...