




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 75 punktów o wartości 8,00 zł
Obuwie robocze zapewniające świetną amortyzację, ochronę, oddychalność i komfort użytkowania. To tylko kilka cech butów roboczych Solid Gear Oasis o sportowym wyglądzie. Zastosowany system wiązania sprawia, że szybko się je zakłada i ściąga. Model ten wyróżnia się ciekawym designem i jest dobrą propozycją dla wymagających użytkowników.
Solid Gear Oasis zapewniają świetną amortyzację i ochronę. Wyposażone są w kompozytowy podnosek z włókna szklanego oraz pozbawioną metali wkładkę antyprzebiciową. Model ten jest w kolorze czarnym z kontrastowymi, pomarańczowymi wstawkami dodającymi sportowego looku. Na zapiętku oraz cholewce znajduje się logo Solid Gear. Część wierzchnia obuwia roboczego wykonana jest z zapewniającej wysoką amortyzację mikrofibry ze wzmocnieniami z TPU. Gumowa podeszwa zewnętrzna jest antypoślizgowa i odporna na oleje. Podeszwa wewnętrzna wykonana w technologii wtryskiwania PU wraz z oddychająca wkładką z pianki poliuretanowej z materiałem wierzchnim, który odprowadza wilgoć oraz zapewnia niebywały komfort użytkowania. W półbutach roboczych zastosowano ułatwiający wiązanie system BOA® Fit. Dzięki niemu buty będą dobrze dopasowane do nogi. Zapięcie BOA umieszczone jest po zewnętrznej stronie butów.
Zobacz inne półbuty robocze dostępne w ofercie!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.