Trzewiki robocze Solid Gear Reckon S3 SRC HRO ESD
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 80 punktów o wartości 8,00 zł
Solid Gear Reckon wyposażone w podnosek kompozytowy, wkładkę antyprzebiciową oraz odporną na olej i poślizg podeszwę świetnie sprawdzą się podczas pracy.
Cechy produktu:
- solidnie wykonane,
- system wiązania BOA®,
- wzmocniona część wierzchnia,
- antypoślizgowa i olejoodporna podeszwa,
- wkładki z pianki PU z materiałem wierzchnim,
- wykonane z mikrofibry ze wzmocnieniami z TPU,
- kompozytowy podnosek z wkładką antyprzebiciową bez metalu,
- zgodne z normami EN ISO 20345: 2011 S3, SRC, HRO, ESD,
- kod producenta SG61005.
Obuwie robocze Reckon znanej marki Solid Gear zapewniają ochronę oraz amortyzację. Buty wyposażone są w kompozytowy podnosek z włókna szklanego i wkładkę antyprzebiciową bez metalu. Mocna i solidna część wierzchnia obuwia roboczego wykonana jest z mikrofibry, dodatkowo wzmocnionej TPU. Wewnętrzna podeszwa w tym modelu wykonana jest w technologii wtryskiwania PU, która zapewnia wysoką amortyzację, a zewnętrzna podeszwa zrobiona jest z antypoślizgowej gumy odpornej na różnego typu oleje. Dzięki materiałom, z której została wykonana podeszwa but zapewnia świetną przyczepność. Trzewiki robocze wyposażone są w system BOA® Fit ułatwiający wiązanie i zapewniające odpowiednie dopasowanie.
Zobacz inne buty robocze zimowe dostępne w ofercie!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Kompozytowy
- Materiał
- Syntetyczny
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- BOA
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Typ BOA
- M4
- Norma
- ESD
HRO
SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|