Nauszniki do kasku Hellberg Secure 2
Hellberg Secure

Nauszniki do kasku Hellberg Secure 2

129,99 zł
149,99 zł
-14%

Najniższa cena produktu 129,99 zł z dnia 27.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 129,99 zł z dnia 27.04.2024

Ilość

  Ostatnie sztuki w magazynie

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 13 punktów o wartości 1,30 zł

Nauszniki do kasku Hellber Secure 2 to idealny wybór dla prac, które wymagają jednoczesnej ochrony głowy i słuchu. Ich trwała konstrukcja sprawdza się w trudnych warunkach, a smukły design ogranicza ryzyko zaczepienia się w gałęziach lub ciasnych przestrzeniach. Poziom ochrony 2 nadaje się do średnich i wysokich poziomów hałasu, między 90 a 110 dB. Jest to najlepszy wybór ochrony przed hałasem w środowiskach takich jak budownictwo, prace przemysłowe oraz długotrwałe ekspozycje na hałas.

Nauszniki do kasku Hellberg Secure 2 cechy produktu:

  • poziom tłumienia hałasu SNR 29dB (średni),
  • miękkie poduszki ochronne (wymienne),
  • mocowane do standardowego gniazda hełmów ochronnych 30mm,
  • odpowiednie do ochrony przed hałasem w zakresie 90-110 dB,
  • kompatybilne z osłonami twarzy Hellberg,
  • wymienne uchwyty do kasku,
  • kod produktu: 42002-001.

Sprawdź inne produkty z kategorii ochronniki słuchu.

Szczegóły Produktu

7391441000326

Opis

Rodzaj mocowania
Do hełmu
Średni poziom tłumienia (SNR)
29 dB

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl