Google ochronne przeciwodpryskowe 3M 2890
Gogle ochronne przeciwodpryskowe 3M 2890 to wentylowane, zaawansowane okulary ochronne zaprojektowane z myślą o maksymalnej ochronie oczu przed odpryskami, pyłem i innymi szkodliwymi cząstkami. Gogle chronią przed uderzeniami cząstek o prędkości do (120m/s). Szeroki, panoramiczny wizjer, zapewnia komfortowe pole widzenia. Szybka pokryta jest powłoką odporną na zarysowania i zaparowywanie. System pośredniej wentylacji pozwala na odprowadzanie nadmiaru wilgoci i ciepła, zachowując jednocześnie pełną ochronę wzroku użytkownika.
Google ochronne przeciwodpryskowe 3M 2890 cechy produktu:
- wizjer wykonany z poliwęglanu o szerokim, panoramicznym kącie widzenia,
- kąt widzenia aż 180 stopni, bez zniekształceń optycznych,
- antyalergiczna uszczelka z miękkiego elastomeru,
- elastyczna taśma zapewnia dobre dopasowanie i komfort noszenia przez cały dzień,
- system pośredniej wentylacji, który minimalizuje parowanie, jednocześnie zapewnia ochronę przed kroplami płyny i pyłem,
- wykonane w technologii OTG, możliwość stosowania z okularami korekcyjnymi,
- pasują do masek ochronnych 3M,
- kod produktu: 3M 2890.
Czy można myć szybkę gogli ochronnych 3M 2890 rozpuszczalnikiem lub acetonem?
Szybki ochronnej gogli 3M 2890 nie należy czyścić rozpuszczalnikami, acetonem, lub podobnymi środkami chemicznymi, ponieważ powodują one nieodwracalne uszkodzenia powłoki gogli oraz powstanie mlecznej mgiełki.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
3M Poland Sp. z o.o.
Katowicka 117
NADARZYN 05-830
e-mail: 3m@3m.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...