3M 2125 P2 filtr przeciwpyłowy 2 szt.
Wysokiej jakości filtr przeciwpyłowy 3M 2125 o klasie ochrony P2. Zgodny jest on z wymaganiami normy EN 143:2000 oraz zapewnia skuteczną ochronę dróg oddechowych w pracy przed pyłami, cząstkami stałymi, ciekłymi oraz parami organicznymi i kwaśnymi gazami.
Cechy produktu:
- 2 sztuki w zestawie(komplet),
- klasa ochrony P2,
- biały kolor oznakowania,
- zgodny z wymaganiami normy EN 143:2000,
- 94% skuteczności filtracji - niska i średnia toksyczność (NDS≥0,05mg/m3 )
- zakres użycia do 12xNDS,
- zakres użycia w połączeniu z półmaską do 50xNDS,
- zakres użycia w połączeniu z maską pełnotwarzową do 200xNDS Mocowanie: unikatowy system bagnetowy.
Prezentowany filtr doskonale chroni układ oddechowy przed pyłami, cząstkami stałymi, ciekłymi oraz parami organicznymi i kwaśnymi gazami poprzez oczyszczanie i filtrowanie wdychanego powietrza. Model ten odnajduje zastosowanie głownie w przemyśle papierniczym i browarniczym. Filtr jest bardzo lekki oraz zapewnia niskie opory przy oddychaniu, dzięki czemu zapewnia komfortowe użytkowanie. Kompatybilny z półmaskami 3M serii 6000, 6500 i serii 7500 oraz z maską pełnotwarzową 3M serii 6000.
Zdjęcie z półmaską poglądowe. Półmaskę należy zakupić oddzielnie.
Chcesz wiedzieć więcej o filtrach przeciwpyłowych? Przeczytaj nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sundstrom
Zestaw filtrujący Sundstrom SR 500 z nagłowiem SR 570
Często wybierane do tego produktu: