3M 6051 to pochłaniacz gazów organicznych o klasie ochrony A1 - zapewnia skuteczną ochronę układu oddechowego przed oparami i gazami organicznymi o temperaturze wrzenia powyżej 65°C. Zgodny jest z wymaganiami normy EN14387.
Cechy produktu:
- model 6051,
- klasa ochrony A1
- wykonany z tworzywa sztucznego, obudowa z plastiku,
- brązowy kolor oznakowania,
- zapewnia ochronę przed gazami i oparami organicznymi o temperaturze wrzenia powyżej 65°C,
- stężenie objętościowe w powietrzu nie przekraczającym 0,1% (1.000 ppm),
- spełnia wymagania normy EN14387,
- zakres użycia z półmaskami: 10xNDS lub 1000ppm, z maskami pełnotwarzowymi: 20xNDS lub 1000ppm,
- mocowany za pomocą systemu bagnetowego.
Pochłaniacz o niskiej pojemności sorpcyjnej, którego zadaniem jest ochrona układu oddechowego przed gazami i parami pochodzenia organicznego. Odpowiednio współgra z maskami pełnotwarzowymi 3M serii 6000 oraz półmaskami 3M serii 6000, 6500 i serii 7500. Pochłaniacz stosowany jest z filtrami serii 5000 za pomocą pokrywy filtra 501, można go również używać z filtrami serii 2000 przy pomocy łącznika 502. Polecamy stosować filtry przeciwpyłowe wstępne 3M 5911, do ochrony pochłaniaczy przed cząstkami stałymi. Filtry wstępne zatrzymują pył i kurz na włókninie filtrującej, dzięki czemu pochłaniacz nie zatyka się i nie zwiększają się opory oddechowe.
Chcesz wiedzieć więcej o filtrach i pochłaniaczach? Zaglądnij na nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sundstrom
Zestaw filtrujący Sundstrom SR 500 z nagłowiem SR 570
Często wybierane do tego produktu: