Wydłuż żywotność i sprawność systemu filtrującego wyposażając się w filtr przeciwpyłowy, który zapobiega dostawaniu się wszystkich większych cząstek stałych do pochłaniacza gazu. Filtr można stosować z półmaskami 3M z serii 6000, 6500 i serii 7500, jak i z maską pełnotwarzową 3M serii 6000.
Cechy produktu:
- 1 para w opakowaniu,
- kolor oznakowania: biały,
- klasa ochrony: P1,
- skuteczność filtracji: 80%, niska toksyczność (NDS≥2mg/m3)
- zakres użycia do 4xNDS,
- spełniają wymagania norm EN 143,
- kod producenta 5911.
Filtr przeciwpyłowy 5911 o klasie ochrony P1 zapewnia ochronę układu oddechowego przed cząstki stałymi i ciekłymi takimi jak para wodna, mgła olejowa czy pyły. Stosowany jest w połączeniu z półmaskami 3M serii 6000, 6500 i serii 7500 oraz z maską pełnotwarzową 3M serii 6000. Filtr charakteryzuje się niesamowitą lekkością. Nie ogranicza pola widzenia i zapewnia niski opór oddychania. Używanie filtra 3M 5911 zwiększa żywotność pochłaniaczy gazów. Dzieje się tak, ponieważ filtr zatrzymuje wszystkie większe cząstki stałe. Aby zachować długą żywotność, sprawność systemów filtrujących oraz niski opór oddychania pochłaniacza należy odpowiednio często wymieniać filtr wstępny.
Sprawdź też inne produkty 3m w ofercie BalticBHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: