3M 6057 ABE1 pochłaniacz gazów 2szt
Pochłaniacz gazów 6057 marki 3M o klasie ochrony ABE1 zapewnia skuteczną ochronę dróg oddechowych przed parami organicznymi, gazami nieorganicznymi oraz kwaśnymi o temperaturze wrzenia do 65°C.
Cechy produktu:
- w zestawie 2 szt.,
- klasa ochrony ABE1
- wykonany z tworzywa sztucznego,
- plastikowa obudowa,
- bagnetowy system mocowania,
- brązowy, szary oraz żółty kolor oznakowania,
- stosowany z półmaskami : 10xNDS lub 1000ppm,
- stosowany z maskami pełnotwarzowymi: 20xNDS lub 1000ppm,
- stężenie objętościowe w powietrzu nie przekraczającym 0,1% (1.000 ppm),
- spełnia wymagania normy EN141.
Pochłaniacz 3M 6057 ABE1 chroni przed parami organicznymi, gazami nieorganicznymi i kwaśnymi o temperaturze wrzenia do 65°C. Pochłaniacz kompatybilny z maskami pełnotwarzowymi 3M serii 6000 i półmaskami 3M serii 6000, 6500 i serii 7500. Produkt stosowany jest z filtrami serii 5000 za pomocą pokrywy filtra 501 lub z filtrami serii 2000 za pomocą podstawki 502. Pochłaniacz zwiększa bezpieczeństwo i profesjonalizm pracy. Pochłaniacz jest łatwy w montażu za pomocą specjalnego bagnetu sprężynowego. Nie ogranicza pola widzenia. Zastosowanie: przy produkcji wybielaczy, klei, lakierów, barwników, rozpuszczalników, podczas procesów elektrolitycznych, ale również podczas czyszczenia kwasowego i wytrawiania metali.
Chcesz wiedzieć więcej o filtrach i ochronie dróg oddechowych 3M? Odwiedź nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: