3M 6035 P3 filtr przeciwpyłowy 2szt
Filtr przeciwpyłowy 3M 6035 o klasie ochrony P3R to model do zadań specjalnych. Stosowany jest głównie w przemyśle samochodowym, lotniczym, hutniczym, chemicznym oraz przy wyrabianiu metali. Filtr 6035 pasuje do każdego rodzaju masek i półmasek.
Cechy produktu:
- wykonany z tworzywa sztucznego, obudowa z plastiku,
- kolor oznakowania biały,
- klasa ochrony P3R
- spełnia wymagania normy EN143,
- skuteczność filtracji 99,95%,
- stosowany do ochrony przed cząstkami stałymi i ciekłymi o wysokiej toksyczności dla których NDS<0,05mg/m3,
- zakres użycia w połączeniu z półmaską do 50xNDS,
- zakres użycia w połączeniu z maską pełnotwarzową do 200xNDS,
Filtr przeciwpyłowy 6035 ochrania układ oddechowy przed cząstkami stałymi i ciekłymi, zabezpiecza przed zanieczyszczeniami i pyłami. Zaletą filtra jest możliwość zamocowania go do każdego rodzaju masek i półmasek ochronnych. Doskonale nadaje się do pracy w trudnych warunkach, dzięki wyposażeniu w dodatkową obudowę ochronną z tworzywa sztucznego. Produkt skonstruowany tak by chronić przed uderzeniami iskier (szlifowanie) i przepuszczaniem wody. Przeznaczony jest do używania z półmaskami 3M 6000, 6500 i 7500 oraz maskami pełnymi 3M 6000. Mocowany jest w łatwy i szybki sposób za pomocą systemu złączy bagnetowych. Zastosowanie: w przemyśle samochodowym, lotniczym, hutniczym, chemicznym, w szkutnictwie, przy wytrawianiu metali.
Chcesz wiedzieć więcej o filtrach przeciwpyłowych? Sprawdź nasz blog!
Pytania
Proszę o informację, co ile należy wymieniać filtry 3M (6035) ? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.
Dzień dobry, nie ma jednoznacznej odpowiedzi, wszystko zależy od tego do jakiej pracy wykorzystuje Pan filtr, czy są to warunki dużego zapylenia, czy był używany filtr wstępny. Filtr, który jest już zanieczyszczony powoduje zwiększone opory oddychania, więc można na tej podstawie określić, że czas na zmianę. Pozdrawiamy!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: