• NAUSZNIKI PRZECIWHAŁASOWE 3M PELTOR OPTIME II H520A
BLACK WEEKS %
  • Nowy
3M

Nauszniki przeciwhałasowe 3M Peltor Optime II H520A

138,20 zł
Oszczędzasz: -42%
81,29 zł
Regularna cena: 169,99 zł Najniższa cena: 109,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  8.13 punktów  o wartości  1,63 zł

Nauszniki przeciwhałasowe 3M Peltor Optime II H520A w wersji nagłownej zabezpieczy słuch w warunkach hałasu o dużym natężeniu.

Kod produktu: H520A-407-GQ

Wersja: nagłowna

Kolor: czarny/ zieleń wojskowa

Waga: 210 g

Stopień tłumienia: SNR 31 dB

Poziom ochrony: 94 dB (A) – 105 dB (A)

Norma: certyfikat CE, EN352-1:2002

Nauszniki przeciwhałasowe OPTIME II wersja nagłowna zostały zaprojektowane do ochrony słuchu przed dużym natężeniem hałasu SNR 31 dB w środowisku pracy. Produkt jest również w stanie w maksymalnym stopniu wytłumić dźwięk o niskich częstotliwościach. Pierścienie uszczelniające wypełnione są unikatową mieszanką płynu i pianki, która zapewnia optymalne dopasowanie i nie uciska uszu. Dodatkowo pierścienie uszczelniające wyposażone są w kanały wentylacyjne, które pokryte są miękką folią higieniczną, pomaga to ograniczać gromadzenie wilgoci i ciepła. Pałąk wykonany jest ze stalowej sprężyny dociskowej, która jest regulowana i nie ulega deformacji podczas użytkowania. Produkt zapewnia wysoki komfort i efektywność pracy, nawet podczas długotrwałego użytkowania. Łatwa wymiana poduszek i wkładek pomaga utrzymać nauszniki przeciwhałasowe OPTIME II w higienicznej czystość.

Cechy produktu:

  • przeznaczone do ochrony przed hałasem o dużym natężeniu,
  • komfortowe pierścienie uszczelniające,
  • bardzo dobre właściwości tłumiące,
  • wygodne w użytkowaniu,
  • możliwość wymiany poduszek i wkładek,
  • wersja nagłowna.

Chcesz wiedzieć więcej o ochronie słuchu? Sprawdź naszego bloga!

Średni poziom tłumienia SNR
31 dB
Zakres ochrony słuchu
94 dB (A) – 105 dB (A)
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.