• Nauszniki ochronne do kasku Protekt IHA 110 02
  • Nowy

Nauszniki ochronne do kasku Protekt IHA 110 02

44,99 zł
Cena regularna: 44,99 zł
Ilość
Wysyłka 72H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Hej! kup ten produkt i odbierz  4.5 punktów Baltic Club  warte  0,90 zł

Nauszniki ochronne do kasku Protekt IHA 110 02 cechy produktu:

  • Lekkie -  waga tylko 260 g.
  • Kolor żółty – dobrze widoczny, poprawia bezpieczeństwo użytkownika.
  • Solidna metalowa konstrukcja
  • Mocowanie na hełm – kompatybilne z hełmami ATRA, wygodne użytkowanie w pracy.
  • Wartość SNR 25,9 dB – skuteczna ochrona słuchu przed hałasem.
  • Współczynnik NNR 22 dB – izolacja akustyczna.
  • Rozłączalny adapter typu B – łatwe wpinanie i odpinanie nauszników do skorupy hełmu.
  • Możliwość montażu osłony twarzy – dodatkowe zabezpieczenie podczas pracy.
  • Można łączyć z osłoną twarzy Protekt S10
Normy EN
EN 352
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: Protekt - sprzęt do pracy na wysokości

PROTEKT

ul. Skromna 6

93-405 Łódź

handlowy@protekt.com.pl

Pobierz - Ogólna instrukcja bezpieczeństwa zatyczki i ochronniki

Ostrzeżenia o bezpieczeństwie:

  • Używać wyłącznie zgodnie z przeznaczeniem.
  • Niewłaściwe dopasowanie lub stosowanie może zmniejszyć skuteczność ochrony i narazić słuch.
  • Nie stosować w środowiskach, gdzie wymagane jest natychmiastowe usłyszenie sygnałów ostrzegawczych (chyba że używany jest model z funkcją komunikacyjną).
  • Regularnie wymieniać produkt zgodnie z zaleceniami producenta.
  • Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci – małe elementy mogą spowodować zadławienie.
  • Opakowanie foliowe stanowi ryzyko uduszenia – trzymać z dala od dzieci.