Okulary ochronne Bolle Tracker II z uszczelnieniem
TRACPSI - wizjer bezbarwny
TRACPSJ - wizjer żółty
Okulary ochronne Bolle Tracker II to doskonałe okulary z uszczelnieniem zapewniające pełną ochronę przed zarówno zagrożeniami mechanicznymi, jak i chemicznymi. Lekka a jednocześnie techniczna konstrukcja i wysoka jakość materiałów sprawia, że są nie tylko skuteczne w ochronie wzroku ale również komfortowe w noszeniu.
Okulary ochronne Bolle Tracker II z uszczelnieniem cechy produktu:
- szkła Curve 8 wykonane z poliwęglanu o grubości 2,2 mm, co zapewnia wysoką odporność na uszkodzenia,
- zdejmowana sztywna gąbka EVA z otworami wentylacyjnymi zapewniająca doskonałe dopasowanie do twarzy,
- wentylowane osłony boczne,
- powłoka Platinum® antyzarysująca i zapobiegająca parowaniu,
- regulowane zauszniki z możliwością montażu elastycznego paska (w zestawie),
- w komplecie znajduje się pokrowiec ETUIFS w formie woreczka z tkaniny,
- waga: 52g, co sprawia, że okulary są lekkie i komfortowe.
- spełniają wymagania normy EN 166,
- ochrona przed promieniowaniem UV,
- kod produktu: Okulary Tracker z bezbarwną soczewką TRACPSI, z soczewką żółtą TRACPSJ.
Co otrzymujesz w zestawie z okularami Bolle Tracker II?
- elastyczną taśmę na głowę zapobiegającą zgubieniu okularów,
- gąbkę uszczelniającą,
- materiałowe etui na okulary do przechowywania.
Specyfikacja techniczna okularów Bolle Tracker II:
- Klasa wytrzymałości wizjera: BT KN, co potwierdza ich odporność na uderzenia.
- Klasa wytrzymałości ramki: FT, gwarantująca solidność konstrukcji.
- Klasa wytrzymałości ramki z taśmą: 3 4 BT, co świadczy o wysokiej trwałości i elastyczności.
- Klasa optyczna: 1, zapewniająca klarowność widzenia bez zniekształceń.
- Filtry: 2C-1,2, zapewniające ochronę przed promieniowaniem UV i światłem odbijającym.
- Normy: Produkt spełnia wymogi normy EN166, co potwierdza jego wysoką jakość i bezpieczeństwo.
Sprawdź inne okulary ochronne dostępne w Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: