Okulary ochronne Portwest PS09 Tech cechy produktu:
- Powłoka ochronna: odporna na zabrudzenia, pomaga utrzymać szybki w czystości nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
- Dwa sposoby noszenia: możliwość użytkowania z oprawką lub elastyczną taśmą dla lepszego dopasowania.
- Wypinana uszczelka piankowa EVA: zapewnia dodatkową ochronę przed uderzeniem i kurzem.
- Elastyczna oprawka: zapewnia wysoki komfort użytkowania.
- Boczne rozcięcia: poprawiają komfort noszenia oraz wentylacje.
- Ochrona UV 99%: skutecznie chroni przed promieniowaniem ultrafioletowym.
- Certyfikacja CE: zgodność z europejskimi normami bezpieczeństwa.
- Niemagnetyczna konstrukcja: nie zawiera niklu ani żelaza.
- Odporność na zarysowania: zwiększa trwałość produktu.
- Powłoka niezaparowująca: zapewnia lepszy komfort użytkowania.
- Waga: 54g.
Normy bezpieczeństwa dla okularów PS09:
- EN 166 1 FT
- EN 170 2C-1.2
- EN 172 5-3.1
EN 170 - Filtry chroniące przed olśnieniem słonecznym
EN 172 - Filtry chroniące przed olśnieniem słonecznym do użytku przemysłowego
Poliwęglan (PC)
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Portwest Polska
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladz
obslugaklienta@portwest.com
To może Ci się jeszcze spodobać...