3M 2800 OKULARY ROBOCZE NAKŁADKI NA OKULARY KOREKCYJNE
3M

3M 2800 okulary robocze nakładki na okulary korekcyjne

39,99 zł

Najniższa cena produktu 39,99 zł z dnia 29.03.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 39,99 zł z dnia 29.03.2024

Kolor
  • Bezbarwny
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów

3M 2800 okulary robocze

Kod produktu: 2800

Model: 2800

Materiał: powłoka poliwęglanowa, AS

Kolor: przezroczysty

Wymagania: certyfikat CE, zgodne z normą EN 166:2001

Pracujesz w okularach korekcyjnych? Żaden problem, załóż nakładki na okulary ochronne marki 3M 2800 i ciesz się ochroną oczu oraz komfortem w pracy. Nie musisz już rezygnować ze swoich okularów korekcyjnych by czuć się bezpiecznie. Okulary 3M 2800 mogą być stosowane na okulary korekcyjne. Okulary wyposażone w regulowane zauszniki oraz regulowany kąt nachylenia soczewek.

3M 2800 cechy produktu:

  • możliwość stosowania na okulary korekcyjne
  • regulowane zauszniki
  • regulowany kąt nachylenia soczewki
  • powłoka przeciwko zaparowywaniu i rysowaniu soczewek.

Sprawdź także inne okulary ochronne w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

3M
4046719305759

Opis

Soczewka
Bezbarwny

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl