Okulary ochronne korekcyjne PS25
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Kurtka przeciwdeszczowa Snickers 8233 odblaskowa
Okulary ochronne korekcyjne PS25 to nie tylko połączenie stylowego designu z maksymalnym komfortem i funkcjonalnością oraz poprawa widzenia podczas pracy. Dostępne są w trzech powszechnych wartościach dioptrii (+1,5, +2,0 i +3,0), dzięki czemu każdy może dobrać odpowiednią dla siebie.
Okulary ochronne korekcyjne PS25 cechy produktu:
- półramkowa konstrukcja,
- miękki i elastyczny nosek z kauczuku,
- antypoślizgowe zakończenia nauszników,
- dwuogniskowe soczewki,
- posiadają certyfikat EN 166 1 FT,
- posiadają certyfikat EN 170 2C-1.2,
- kod produktu: PS25.
Okulary robocze korekcyjne PS25 to produkt który nie tylko zapewnia bezpieczeństwo ale również znacznie ułatwia funkcjonowanie osobom z wadą wzroku. Dostępne w 3 popularnych wartościach dioptrii dają szeroki zakres zastosowania. Miękki nosek wykonany z termoplastycznego kauczuku (TPR) zapewnia doskonałe dopasowanie i eliminuje dyskomfort oraz podrażnienia, nawet podczas długotrwałego noszenia. Antypoślizgowe miękkie końcówki zauszników wykonane z gumy zapewniają, że okulary pozostają na miejscu nawet podczas intensywnych czynności. Powłoka przeciwmgielna soczewek zapobiega parowaniu, co zapewnia zawsze wyraźne widzenie, nawet w zmieniających się warunkach pracy.
Te okulary ochronne korekcyjne zostały również certyfikowane zgodnie z normami CE, co potwierdza ich wysoką jakość i bezpieczeństwo użytkowania.
Sprawdź inne produkty w kategorii okulary ochronne korekcyjne.
EN 170
EN 420
Poliwęglan (PC)
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: