• Pasek Snickers Workwear 9033 Logo
  • Nowy

Pasek Snickers Workwear 9033 Logo

104,99 zł
Oszczędzasz: -5%
99,99 zł
Regularna cena: 104,99 zł Najniższa cena: 99,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Żółty
110 cm
90 cm
110 cm
130 cm
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  10 punktów  o wartości  2,00 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Pasek do spodni marki Snickers posiada klasyczny design, jest wytrzymały oraz sprawdzi się do spodni roboczych i będzie uzupełnieniem stroju na co dzień.

Pasek Snickers Workwear 9033 Logo cechy produktu:

  • łatwy i szybki system zapinania,
  • plastikowa sprzączka z logiem marki,
  • szerokość paska 40 mm,
  • wytrzymały materiał,
  • klasyczny design,
  • 100% poliester,
  • kod producenta 9033.


Snickers Workwear 9033 to idealny wybór zarówno do pracy jak i na co dzień. Pasek posiada łatwy i szybki system zapinania, sprzączka jest plastikowa, ozdobiona logiem marki. Szerokość paska wynosi 40 mm. Stworzony jest z wytrzymałego poliestru. Klasyczny design sprawia, że pasek będzie pasował do wielu stylizacji. 


Zobacz inne
ubrania robocze Snickers w ofercie BalticBHP.pl!

Materiał
Syntetyczny
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Osoba odpowiedzialna:

Hultafors Group Poland Sp. z o.o.

ul. SANTOCKA 39

Szczecin 71-083

tel. +48 22 2951287

info@hultaforsgroup.pl