Pasek do spodni Snickers 9018
Snickers Workwear

Pasek do spodni Snickers 9018

99,99 zł

Najniższa cena produktu 99,99 zł z dnia 24.02.2024

Kolor
  • Czarny
Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł

Elastyczny pasek do spodni Snickers Workwear 9018 z serii LiteWork wyróżnia ciekawy, nowoczesny design oraz klamra z łatwym systemem zapinania. Model ten to świetne uzupełnienie roboczych, jak i codziennych spodni. 

Cechy produktu:

  • 40 mm szerokości,
  • lekki, cienki i elastyczny materiał,
  • solidna, plastikowa sprzączka z prostym systemem zapinania,
  • materiał: 95% poliester, 5% elastan,
  • kod producenta: 9018.

Pasek do spodni Snickers Workwear 9018 LiteWork to doskonały wybór zarówno do pracy, jak i na co dzień. Model ten wykonany jest z lekkiego, cienkiego i elastycznego materiału, który zapewnia zwiększony komfort podczas pracy. Pasek doskonale dopasowuje się do użytkownika. Wyposażony jest w nowoczesne i porządne zapięcie. Regulowana, plastikowa sprzączka posiada prosty systemem zapinania gwarantujący doskonałe dopasowanie. Szerokość tego modelu to 40 mm.

Sprawdź także inne dostępne ubrania robocze Snickers.

Szczegóły Produktu

7332515191236

Opis

Kolekcja
LiteWork

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl