Rękawy Snickers Workwear 9453 LiteWork
Wysokiej jakości rękawy Snickers Workwear 9453 LiteWork gwarantują wsparcie twoich mięśni, a także doskonałą ochronę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi popartą certyfikatem UPF.
Cechy produktu:
- cienkie i elastyczne,
- certyfikat ochrony przed promieniami słonecznymi,
- silikonowe wykończenia poprawiające dopasowanie,
- ozdobione nadrukowanym logiem,
- materiał: 75% poliamid, 25% elastan,
- gramatura: 265 g/m2,
- kod producenta: 9453.
Rękawy marki Snickers Workwear z serii LiteWork doskonale chronią przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Posiadają certyfikat UPF – chronią zarówno przed promieniami UV-A, jak i UV-B. Wykonane są z niezwykle elastycznego materiału. Silikonowe wykończenia poprawiają dopasowanie oraz zapewniają komfortowe naciąganie. Narękawniki Snickers 9453 ozdobione są nadrukowanym logiem producenta u góry. Wykonane z połączenia poliamidu oraz elastanu o bardzo wysokiej gramaturze aż : 265 g/m2.
Sprawdź też inne dostępne produkty Snickers Workwear w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: