Kurtka Dassy Tama to zupełna nowość w ofercie DASSY® pierwsza pikowana i ocieplana kurtka do pracy na zewnątrz w okresach przejściowych pór roku. Wyposażona w kaptur z wzmocnionym daszkiem, który zapobiega opadaniu deszczu na twarz.
Kurtka Dassy Tama cechy produktu:
- ocieplana, pikowana kurtka z kapturem,
- ściągacz na dole regulowany elastyczną taśmą,
- wodoodporne wykończenie,
- profilowane rękawy,
- przedłużony tył zapobiega podwiewaniu zimnego powietrza,
- wewnętrzna kieszeń zapinana na zamek,
- elastyczne ściągacze w rękawach,
- pętla do wieszania kurtki,
- kieszeń na piersi,
- 2 boczne kieszenie,
- dwukierunkowy zamek,
- warstwa izolacyjna z włókna DuPont™ Sorona®,
- elastyczne wykończenie kaptura,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- skład materiału: 100% przetworzony poliester, +/- 90g/m²,
- kod produktu: 300545.
Kurtka ocieplana Dassy Tama to idealna warstwa izolacyjna na okresy przejściowe. Wykończona hydrofobową warstwą DWR zapewnia podstawową ochronę przed deszczem. Regulowany dół za pomocą elastycznej sznurówki zapobiega dostawaniu się wiatru pod kurtkę.
Zobacz inne kurtki w ofercie BalticBHP.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...