Kurtka Dassy Tama
Kurtka Dassy Tama to zupełna nowość w ofercie DASSY® pierwsza pikowana i ocieplana kurtka do pracy na zewnątrz w okresach przejściowych pór roku. Wyposażona w kaptur z wzmocnionym daszkiem, który zapobiega opadaniu deszczu na twarz.
Kurtka Dassy Tama cechy produktu:
- ocieplana, pikowana kurtka z kapturem,
- ściągacz na dole regulowany elastyczną taśmą,
- wodoodporne wykończenie,
- profilowane rękawy,
- przedłużony tył zapobiega podwiewaniu zimnego powietrza,
- wewnętrzna kieszeń zapinana na zamek,
- elastyczne ściągacze w rękawach,
- pętla do wieszania kurtki,
- kieszeń na piersi,
- 2 boczne kieszenie,
- dwukierunkowy zamek,
- warstwa izolacyjna z włókna DuPont™ Sorona®,
- elastyczne wykończenie kaptura,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- skład materiału: 100% przetworzony poliester, +/- 90g/m²,
- kod produktu: 300545.
Kurtka ocieplana Dassy Tama to idealna warstwa izolacyjna na okresy przejściowe. Wykończona hydrofobową warstwą DWR zapewnia podstawową ochronę przed deszczem. Regulowany dół za pomocą elastycznej sznurówki zapobiega dostawaniu się wiatru pod kurtkę.
Zobacz inne kurtki w ofercie BalticBHP.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Dassy
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
Pobierz - Ogólna instrukcja bezpieczeństwa odzież górna
Ostrzeżenia o bezpieczeństwie:
- Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci – odzież ochronna i robocza projektowana jest wyłącznie dla osób dorosłych, w rozmiarach i konstrukcji dopasowanej do potrzeb pracowników.
- Zagrożenie uduszenia lub zadławienia opakowaniem – foliowe lub plastikowe opakowania należy przechowywać i utylizować w sposób uniemożliwiający dostęp dzieciom.
- Brak ochrony przed innymi zagrożeniami niż te określone w dokumentacji produktu – odzież nie zapewnia ochrony przed ogniem, substancjami chemicznymi, prądem elektrycznym czy promieniowaniem, jeśli nie jest do tego przeznaczona i certyfikowana.
- Odzież odblaskowa:
- Elementy odblaskowe tracą skuteczność w przypadku zabrudzenia, zmoczenia, odbarwienia lub zużycia mechanicznego.
- Używanie w warunkach ograniczonej widoczności wymaga zapewnienia odpowiedniego oświetlenia i tła kontrastowego.
- Nie wolno zakrywać elementów odblaskowych innymi częściami odzieży lub akcesoriami.
- Odzież chroniąca przed zimnem:
- Zapewnia ochronę tylko w zakresie określonym w normach EN 342 lub EN 14058 – nie gwarantuje bezpieczeństwa w ekstremalnie niskich temperaturach, poniżej parametrów producenta.
- Należy stosować warstwy odzieży zgodnie z zaleceniami, aby uniknąć ryzyka hipotermii.
- Zamoczenie odzieży zimowej może znacząco obniżyć jej właściwości izolacyjne.
- Odzież przeciwdeszczowa:
- Zachowanie wodoszczelności zależy od prawidłowego zapięcia wszystkich elementów (zamków, rzepów, guzików, listew ochronnych).
- Uszkodzenia mechaniczne, długotrwałe użytkowanie lub pranie w wysokich temperaturach mogą zmniejszyć poziom wodoodporności.
- W przypadku intensywnego wysiłku fizycznego może dojść do akumulacji wilgoci wewnątrz odzieży, co wymaga stosowania odzieży oddychającej lub warstw pośrednich.
- Bielizna termoaktywna:
- Nie zapewnia ochrony przed bezpośrednim kontaktem z czynnikami chemicznymi, termicznymi lub mechanicznymi.
- Skuteczność odprowadzania wilgoci zależy od właściwego dopasowania do ciała.
- Nadmierne rozciągnięcie lub uszkodzenie materiału może obniżyć jego właściwości użytkowe.
- Konserwacja i czyszczenie:
- Nieprzestrzeganie instrukcji prania, suszenia lub przechowywania może skutkować utratą parametrów ochronnych.
- Stosowanie środków chemicznych niewskazanych przez producenta (np. wybielaczy, rozpuszczalników) może trwale uszkodzić tkaniny i elementy ochronne.
- Wymiana odzieży:
- Odzież zużytą, przetartą, uszkodzoną mechanicznie lub o widocznie pogorszonych elementach odblaskowych należy niezwłocznie wymienić.
- Regularna kontrola stanu odzieży jest kluczowa dla zachowania bezpieczeństwa użytkownika.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Bosafety
Spodnie robocze odblaskowe Bosafety Tensio Pro
Często wybierane do tego produktu: