Kurtka zimowa parka Snickers 1801 Allroundwork
Kurtka robocza zimowa parka Snickers 1806 Allroundwork to idealne rozwiązanie na zimne i mokre dni, gwarantujące komfort oraz ochronę przed trudnymi warunkami pogodowymi. Wykonana z wodoszczelnego materiału z podklejonymi szwami, zapewnia pełną ochronę przed deszczem i śniegiem. Kurtka wyposażona jest w liczne kieszenie, w tym specjalną kieszeń Power Pocket z izolacją PrimaLoft Gold Aerogel, która chroni baterię telefonu komórkowego przed wyczerpaniem w niskich temperaturach.
Kurtka zimowa parka Snickers 1801 Allroundwork cechy produktu:
- wiatroszczelna, wodoodporna,
- klejone szwy,
- przedłużana, typ parka,
- ocieplina Primaloft,
- materiały pozyskane z recyklingu Repreve - przyjazne dla środowiska,
- rękawy sztormowe z dziurą na kciuk,
- regulacja w pasie,
- elementy odblaskowe,
- wzmocnienia z materiału Cordura,
- liczne kieszenie w tym kieszeń na piersi, wewnętrzna kieszeń na telefon,
- kod produktu: 1801.
Odblaskowe detale poprawiają widoczność użytkownika, co zwiększa bezpieczeństwo pracy w słabo oświetlonych miejscach. Kurtka posiada również odpinany kaptur oraz wzmocnienia z trwałego materiału CORDURA®, co zapewnia jej długotrwałą odporność na zużycie. Zewnętrzne kieszenie to m.in. kieszeń na piersi z uchwytem na identyfikator, boczne kieszenie zapinane na suwak oraz naszywane kieszenie. Wewnątrz znajdziesz dodatkowe kieszenie na drobne przedmioty, w tym kieszeń zapinaną na suwak oraz wpuszczane kieszenie z siatki. Dzięki wykończeniu DWR pozbawionemu PFAS, kurtka jest przyjazna dla środowiska, zachowując jednocześnie wysoką skuteczność ochrony przed wilgocią.
Sprawdź inne modele kurtek roboczych w naszej ofercie.
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...