Kurtka robocza spawalnicza Dassy Kiel cechy produktu:
- Mankiety z zapięciem na napy
- Regulowany pas z zapięciem na rzep
- Ukryty długi zamek pod listwą
- Ukryte zapięcie na napy
- Plisy na plecach dla większej swobody ruchu
- Przedłużony tył
- 2 kieszenie przednie z klapką
- 2 kieszenie na piersi z klapką i ukrytym zapięciem
- Uchwyt na identyfikator
- Kieszeń wewnętrzna
- 2 pętle do zawieszenia
- Podwójne szwy dla większej trwałości
- Materiał- 75% bawełna / 24% poliester / 1% Nega-Stat®, 290 g/m²
Normy bezpieczeństwa
- Normy: EN ISO 11612:2015 – Ochrona przed płomieniami,
- EN ISO 11611:2015 – Ochrona dla spawaczy (klasa 1),
- IEC 61482-2:2018 – Ochrona przed łukiem elektrycznym (klasa 1),
- EN 13034:2005+A1:2009 – Ochrona przed chemikaliami (typ 6),
- EN 1149-5:2018 – Właściwości antystatyczne.
Dlaczego warto wybrać Dassy Kiel?
Dassy Kiel to wszechstronna odzież robocza spełniająca 5 kluczowych norm ochronnych. Dzięki zastosowaniu włókien Nega-Stat® minimalizuje ryzyko gromadzenia ładunków elektrostatycznych. Ukryte metalowe elementy zapobiegają przewodzeniu ciepła i prądu, zwiększając bezpieczeństwo. Przemyślany design, w tym zamknięte kieszenie i regulowane dopasowanie, zapewnia wygodę i funkcjonalność w każdych warunkach pracy.
EN 11611
EN11612 - Odzież do ochrony przed czynnikami gorącymi i płomieniem
EN 13034
EN 61482 - Odzież ochronna chroniąca przed zagrożeniami termicznymi i łukiem elektrycznym
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
Produkt z kategorii