Buty robocze spawalnicze Toworkfor Michelin Fuel S3
Buty robocze spawalnicze Toworkfor Michelin Fuel S3 cechy produktu:
- Oddychające materiały – naturalna skóra nubukowa zapewnia komfort oraz wytrzymałość wymaganą przy pracach spawalniczych
- Wkładka antyprzebiciowa w podeszwie – elastyczna wkładka Q-FLEX chroni przed ostrymi przedmiotami
- Wysoka przyczepność – certyfikat SRC dla antypoślizgowej podeszwy z technologią Michelin
- Odporność na zachlapania wodą – oznaczenie WRU zapobiega przenikaniu wody przy drobnych zachlapaniach
- Biorelax Insock - anatomiczne ukształtowanie wnętrza buta
- Zabudowany obszar pięty – dodatkowa ochrona i stabilność
- Odporność podeszwy na wysoką temperaturę HRO – zabezpiecza przed gorącymi powierzchniami
- 100% bez elementów metalowych – lekkie i wygodne
- Ochronny podnosek Carbonlight – kompozytowy podnosek gwarantujący trwałą ochronę palców
- Wyściółka z siatki Poromax – lepsza wentylacja i komfort
- Podeszwa z gumy nitrylowej – wytrzymała i odporna na uszkodzenia oraz temperaturę
- Niska waga: 653g
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
AMF LDA.
RUA S.Cipriano 658
4835-461 Guimaraes
Portugalia
info@toworkfor.pt
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...