Spodnie spawalnicze ognioodporne Dassy Arizona
Spodnie spawalnicze ognioodporne Dassy Arizona cechy produktu:
- Kieszenie na nakolanniki.
- 2 kieszenie przednie.
- 2 kieszenie tylne z klapką i ukrytym zapięciem.
- Kieszeń na nogawce z klapką
- Kieszeń na miarkę z zamknięciem.
- Kieszeń na telefon komórkowy.
- Regulowana gumka w tylnej części pozwala na regulacje obwodu pasa o 6 cm.
- Klasyczny prosty krój regular fit i normalne dopasowanie.
- Potrójne szwy dla zwiększonej trwałości połączeń materiałów.
- Możliwość wydłużenia nogawek o 5 cm po odpruciu jednego szwu.
- Ukryty guzik do zapinania oraz zamek błyskawiczny.
- Materiał: 100% bawełna, +/- 340 g/m²
- Norma EN 14404,
- Norma EN ISO 11612 A1A2B1C1D0E1F1.
- Norma EN ISO 11611 A1+A2 - class 1.
Bezpieczeństwo i komfort w pracy
Spodnie Dassy Arizona zapewniają niezawodną ochronę przed ogniem i iskrami, tak niezbędne w pracy w przemyśle ciężkim, spawalnictwie czy innych pracach związanych z obróbką metali. Przemyślany projekt minimalizuje ryzyko poparzeń, ukrywając metalowe elementy i zabezpieczając kieszenie pod osłonami z niepalnego materiału. Wysokiej jakości bawełna i potrójne szwy gwarantują trwałość oraz wygodę użytkowania. Model Dassy Arizona to doskonały wybór dla osób poszukujących solidnych, ognioodpornych spodni do pracy.
EN11612 - Odzież do ochrony przed czynnikami gorącymi i płomieniem
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...