• Szelki trudnopalne Snickers 9160 Protecwork
  • Nowy

Szelki trudnopalne Snickers 9160 Protecwork

284,99 zł
Oszczędzasz: -11%
254,99 zł
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  25.5 punktów  o wartości  5,10 zł

Szelki trudnopalne Snickers 9160 Protecwork cechy produktu:

  • Materiał: 42% modakryl, 28% bawełna, 30% Spandex; 55 g/m²
  • Odporność termiczna: Materiał o naturalnej ochronie przed ogniem
  • Elastyczność: Szerokie elastyczne paski (50 mm) dla optymalnego komfortu
  • Ergonomiczna konstrukcja: Zapewnia wygodę i wsparcie przez cały dzień
  • Regulacja: Szybka i łatwa regulacja długości
  • Bezpieczeństwo mocowania: Szerokie i mocne klipsy
  • Dodatkowa ochrona: Trudnopalna czerwona nić dla zwiększonego bezpieczeństwa
  • Rozmiar: Uniwersalny

Normy i certyfikaty:

  • Kategoria 2 – Środki Ochrony Indywidualnej (PPE) zgodnie z dyrektywą (UE) 2016/425
  • EN ISO 14116 – Odzież ochronna – Ochrona przed płomieniem (Wskaźnik 3)
Normy EN
EN 14116 - Ograniczone rozprzestrzenianie się płomieni
Materiał
Syntetyczny
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Santocka 39

71-083 Szczecin

office@hultaforsgroup.pl