

Koszulka Carhartt Pocket S/S
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 79,99 zł
Najniższa cena produktu 79,99 zł z dnia 09.05.2023
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 9 punktów o wartości 1,00 zł
Klasyczna koszulka Pocket S/S znanego producenta Carhartt wykonana z bawełny o gramaturze aż 229 g/m2. Podwójnie obszyta i bardzo wytrzymała. Zapewnia wysoki komfort użytkowania. Świetnie sprawdzi się do pracy, jak i wypełni domową garderobę z codziennymi ubraniami.
Koszulka Carhartt Pocket S/S cechy produktu:
- czarna, granatowa, bordo, biała: 100% bawełna o gramaturze 229 g/m2,
- szara: 90% bawełna, 10% poliester o gramaturze 229 g/m2,
- niebieska: 60% bawełna, 40% poliester o gramaturze 229 g/m2,
- trwały i oddychający materiał,
- podwójne szwy zwiększające trwałość,
- kieszonka z logiem producenta na piersi,
- kod producenta 103296.
Koszulka Pocket S/S znanej amerykańskiej marki odzieży roboczej Carhartt. Wykonana jest w 100% z bawełny (lub 90% bawełny i 10% poliestru w przypadku koloru szarego) o wysokiej gramaturze aż 229 g/m2. Na klatce piersiowej znajduje się kieszonka z niewielkim logo producenta Carhartt. Podwinięty i podwójnie szyty materiał zwiększa trwałości koszulki i zapobiega skręcaniu się. Zastosowana płaska metka na karku nie podrażnia skóry.
Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży roboczej i akcesoriów BHP? Wejdź na nasz blog.
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane