Dry Marker znacznik ołówek z wkładami wymiennymi Hultafors 650230
Wysokiej jakości Dry Marker ołówek znacznik z wkładami wymiennymi w blistrze Hultafors 650230 to produkty, dzięki któremu zaznaczysz potrzebne informacje na wszystkich typach powierzchni.
Cechy produktu:
- ergonomiczny,
- wygodny i precyzyjny,
- bardzo wytrzymały i łatwy w przechowywaniu,
- przeznaczony do stosowania na wszystkich powierzchniach,
- w zestawie 10 wkładów w trzech różnych kolorach,
- kod producenta: 650230.
Dry Marker marki Hultafors to wysokiej jakości znacznik, który z powodzeniem zastępuje standardowe ołówki stolarskie. Jest bardziej wytrzymały i łatwy w przechowywaniu. Nie łamie się. Doskonały do znakowania na wszystkich typach powierzchni nawet tych trudnych jak płytki czy drewno. Sprzedawany w zestawie wraz z 10 wkładami w trzech różnych kolorach - grafitowy, czerwony oraz żółty. Znacznik Dry Marker wyposażony jest we wbudowaną temperówkę. Ergonomiczna konstrukcja gwarantuje wygodne i precyzyjne użycie.
Zobacz też inne narzędzia warsztatowe dostępne w naszej ofercie.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Nite Ize
Karabińczyk Nite Ize na klucze z otwieraczem KeyRack+ S-Biner
Często wybierane do tego produktu: