Bluza spawalnicza ognioodporna Dassy Montana
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Bluza spawalnicza ognioodporna Dassy Montana cechy produkt:
- Mankiety zapinane na napy
- Regulowany pas na rzep
- Ukryty długi suwak pod klapką
- Ukryte zapięcie na napy
- Plisy na plecach dla większej swobody ruchu
- Przedłużony tył dla lepszej ochrony
- 2 przednie kieszenie z klapką
- 2 kieszenie na piersi z klapką i ukrytym zapięciem
- Kieszeń wewnętrzna
- Podwójne szwy dla większej trwałości
- Materiał: 100% bawełna, +/- 340 g/m²
- Normy: EN ISO 11612, EN ISO 11611
Profesjonalna ochrona dla spawaczy
Bluza Dassy Montana zapewnia niezawodną ochronę przed ogniem i wysoką temperaturą, spełniając rygorystyczne normy bezpieczeństwa. Ergonomiczny krój i plisy na plecach gwarantują komfort oraz swobodę ruchów podczas pracy. Ukryte zapięcia i wzmocnione szwy zwiększają trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Wybierz sprawdzoną odzież ochronną i pracuj bez obaw o swoje bezpieczeństwo!
EN11612 - Odzież do ochrony przed czynnikami gorącymi i płomieniem
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
Produkt z kategorii