Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Kurtka robocza spawalnicza Dassy Franklin cechy produktu:
- Mankiety zapinane na napy
- Regulowany pas z zapięciem na rzep
- Ukryty długi zamek pod klapą
- Ukryte zapięcie na napy
- Plisy na plecach zapewniające swobodę ruchów
- Przedłużony tył
- 2 przednie kieszenie z klapą
- 2 kieszenie na piersi z klapą i ukrytym zapięciem
- Uchwyt na identyfikator
- Kieszeń wewnętrzna
- 2 pętle do zawieszania
- 50 mm taśma odblaskowa
- Podwójne szwy dla większej trwałości
Normy bezpieczeństwa Dassy Franklin:
- EN ISO 20471:2013+A1:2016 - klasa 2 (wysoka widoczność)
- EN ISO 11612:2015 - A1B1C1D0E1F1 (odzież chroniąca przed ogniem)
- EN ISO 11611:2015 / A1 - klasa 1 (odzież dla spawaczy)
- IEC 61482-2:2018 - klasa 1 (ochrona przed łukiem elektrycznym)
- EN 13034:2005+A1:2009 - typ 6 (ochrona przed chemikaliami)
- EN 1149-5:2018 (właściwości antystatyczne)
Bezpieczeństwo i widoczność w każdych warunkach
Dassy Franklin to odzież robocza o wysokiej widoczności, spełniająca 6 kluczowych norm bezpieczeństwa. Dzięki taśmom odblaskowym oraz fluorescencyjnemu materiałowi zwiększa Twoją ochronę w trudnych warunkach pracy. Antystatyczne właściwości oraz ukryte metalowe elementy minimalizują ryzyko przewodzenia ciepła i prądu. Wybierz Dassy Franklin i pracuj bezpiecznie oraz komfortowo przez cały dzień!
EN 11611
EN11612 - Odzież do ochrony przed czynnikami gorącymi i płomieniem
EN 13034
EN 20471 klasa 2 - Odzież o intensywnej widzialności
EN 61482 - Odzież ochronna chroniąca przed zagrożeniami termicznymi i łukiem elektrycznym
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...