- Nowy
- Nowy
Najniższa cena produktu 259,99 zł z dnia 27.03.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 26 punktów o wartości 3,00 zł
Klasyczna bluza męska z wypukłym, nadrukowanym logotypem marki Snickers Workwear na piersi to gwarancja wysokiego komfortu oraz nowoczesnego designu.
Bluza robocza Snickers Workwear 2892 z serii AllroundWork to klasyczna bluzka ozdobiona nadrukowanym, wypukłym logiem marki na piersi. Wykonana jest z miękkiego i wygodnego materiału interlock o podwójnym splocie. Zapewnia pełną swobodę ruchów, dzięki zastosowaniu raglanowych rękawów. Model ten wyróżnia się klasycznym krojem z okrągłym , prążkowanym kołnierzem. Bluza męska zakończona jest u dołu oraz na rękawach elastycznymi ściągaczami zapewniającymi doskonałe dopasowanie. Mankiety na rękawach wyposażone zostały w dodatkowe otwory na kciuki zapobiegające podwijaniu się bluzy. Nadrukowana, płaska metka nie ociera i nie podrażnia skóry, zwiększając jednocześnie wygodę noszenia. Bluza Snickers 2892 oferuje wiele miejsca do znakowania, dzięki czemu bez problemu umieścisz na niej logo swojej firmy.
Sprawdź wszystkie dostępne ubrania robocze Snickers w naszej ofercie!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane