• Buty robocze z boa Solid Gear Sonar Mid S3
  • Nowy

Buty robocze z boa Solid Gear Sonar Mid S3

839,99 zł
Oszczędzasz: -6%
789,99 zł
Kolor: Żółty
  • Czarny
  • Żółty
36
36
37
38
39
WYPRZEDANE
40
41
42
43
44
45
46
47
48
WYPRZEDANE
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  79 punktów  o wartości  15,80 zł

Buty robocze z boa Solid Gear Sonar Mid S3 cechy produkt:

  • Szerokie dopasowanie dzięki innowacyjnej podeszwie Athletic Wide Last
  • Podeszwa środkowa z EVA o podwójnej gęstości dla maksymalnego komfortu i stabilności
  • Wkładka OrthoLite® częściowo pochodząca z recyklingu, zapewniająca komfort i oddychalność
  • Podeszwa zewnętrzna: olejoodporna, odporna na wysokie temperatury (HRO) i antypoślizgowa (SRC)
  • Cholewka wykonana z trwałego materiału CORDURA® i mikrofibry, z oddychającą wyściółką z recyklingu
  • System BOA® Fit: szybkie i precyzyjne dopasowanie
  • Ochrona: podnosek NANO i kompozytowa wkładka antyprzebiciowa
  • Normy bezpieczeństwa: EN ISO 20345:2022 S3, SR, HRO, FO, ESD zgodność z EN IEC 61340-5-1:2016
  • Odporność na oleje, wysokie temperatury i poślizg
Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S3
Podnosek
Kompozytowy
Materiał
Syntetyczny
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
BOA
Norma
ESD
SRC
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.