Buty robocze wysokie Jalas Exalter 9985 S3 BOA
Buty robocze wysokie Jalas Exalter 9685 to klasyczny trzewik roboczy w skandynawskim stylu. Mocny, solidnie wykonany do szerokiego zakresu zastosowań. Zaprojektowany z myślą o wymagających użytkownikach, mocny model na podeszwie Vibram, z szybkim wiązaniem BOA.
Buty robocze wysokie Jalas Exalter 9985 BOA cechy produktu:
- podnosek ochronny i wykładka antyprzebiciowa (klasa ochrony S3),
- cholewka z wytrzymałej mikrofibry,
- wytrzymała, gumowa podeszwa Vibram o doskonałej przyczepności,
- system szybkiego wiązania BOA Fit System z dożywotnią gwarancją,
- aluminiowy, lekkie podnosek,
- elastyczna wkładka antyprzebiciowa w podeszwie,
- zaawansowana technicznie wkładka z materiału PORON® XRD™,
- absorbcja wstrząsów dzięki systemowi Ergothan,
- właściwości antystatyczne,
- norma ESD,
- podeszwa odporna na ciepło (certyfikat HRO),
- podeszwa odporna na poślizgi w klasie SRC,
- środkowa część podeszwy z systemem stabilizacji do pracy na drabinie,
- dobrze zabezpieczony przód buta z dodatkowym otokiem ochronnym,
- norma europejska EN 20345,
- kod produktu: 9985.
Jalas Exalter 9985 to klasyczny skandynawski model buta roboczego o uniwersalnym zakresie stosowania, wytrzymały, solidny. Wykonany z hydrofobowej mikrofibry jest lekki, elastyczny i niezwykle wygodny. To co spodoba się użytkownikom w skandynawskim stylu obuwia roboczego to niezrównana wygoda oraz naprawdę solidna i wytrzymała konstrukcja. Podeszwa to sprawdzona gumowa podeszwa marki Vibram Nitrile Rubber, która jest wytrzymała, elastyczna i zapewnia dobrą przyczepność. Na dodatek buty wyposażono w system szybkiego wiązania BOA Fit System na który standardowo udzielana jest dożywotnia gwarancja. Podnosek wykonany jest z aluminium a wkładka zabezpieczająca stopę z kompozytu dzięki czemu udało się uzyskać wagę zaledwie 780g dla rozmiaru 42 (1 but).
Sprawdź inne modele butów roboczych w Balticbhp.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: