Eleganckie buty robocze Base Cosmos S3
Eleganckie buty robocze Base Cosmos S3 to stylowy włoski but dla menadżerów i kadry, który poza doskonałym wyglądem oferuje pełne zabezpieczenie stopy przed uszkodzeniem. Wyposażone w podnosek ochronny i podeszwę odporną na przebicia. Lekkie tylko 587g wagi, będą doskonałą alternatywą dla standardowych butów wizytowych.
Eleganckie buty robocze Base Cosmos S3 cechy produktu:
- buty ochronne eleganckie do pracy wykonane z naturalnej skóry,
- zaprojektowane specjalnie dla menadżerów, kadry zarządzającej,
- lekkie, tylko 587g,
- klasa ochrony S3,
- kompozytowy podnosek ochronny zapewniający dużo miejsca na palce SpaceCap,
- wkładka antyprzebiciowa z kompozytu w podeszwie Fresh’n Flex Omnia,
- certyfikat bezpieczeństwa EN 20345,
- norma ESD - zabezpieczenie przed wyładowaniami statycznymi,
- antybakteryjna i oddychająca wyściółka SmellStop Deluxe,
- miękka, amortyzująca podeszwa AirTech,
- antypoślizgowe - certyfikat SRC,
- kod produktu: B1503.
Zobacz naszą krótką prezentacje wideo dla produktu Eleganckie buty robocze Base Cosmos
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Solid Gear
Trzewiki robocze Solid Gear Phoenix GTX S3 SRC WR HRO
Często wybierane do tego produktu: