Buty Reebok Trailgrip S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty Reebok Trailgrip S3 to lekkie buty do pracy o sportowym wyglądzie przeznaczone do prac o umiarkowanym natężeniu. Wykonane w klasie S3 z aluminiowym podnoskiem ochronnym oraz antyprzebiciową wkładką w podeszwie. Podeszwa buta wykonana w standardzie SRC - antypoślizgowa, odporna na oleje i benzynę oraz antystatyczna. Dzięki zastosowaniu technologii DMXRide Cushion Foam Midsole, buty zapewniają dobrą amortyzację, odciążają układ kostny i zmniejszają efekt zmęczenia przy wielogodzinnym użytkowaniu. Cholewka buta wykonana z mieszanki skóry, materiałów syntetycznych oraz mikrofibry które umożliwiają odprowadzanie pary wodnej oraz nadmiaru ciepła na zewnątrz buta. Klasa S3 zapewnia jednocześnie ochronę przed rozbryzgami wody.
Buty Reebok Trailgrip S3 cechy produktu:
- sportowy wygląd,
- klasa ochrony S3,
- aluminiowy podnosek,
- wkładka antyprzebiciowa,
- antypoślizgowa podeszwa SRC,
- doskonała amortyzacja,
- oddychająca cholewka,
- kod producenta: IB1050S3
- Klasa ochrony: S3 SRC
- Normy: EN 20435
Zobacz naszą krótką prezentacje produktu buty Reebok Trailgrip S3
Zobacz inne półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Dzień dobry, kiedy można spodziewać się dostępności rozmiaru 42 tego modelu butów?
Dzień dobry, dostawa planowana jest na dzień 12 stycznia 2023
Witam, w sklepie stacjonarnym udzielono mi informacji, że buty Reebok trailgrip s3 rozmiar 44 znajduje się w Sosnowcu. Czy mogę prosić o możliwość zakupy przez internet z przesyłką. Proszę o pilna odpowiedź;)
Dzień dobry Dominiko! Czy chodzi Ci o wysokie czy o niskie buty Reebok Trailgrip? Jeśli chodzi o niskie to są na tą chwilę dostępne w Sosnowcu - proszę jednak potwierdzić dostępność z obsługą sklepu, w każdej chwili ktoś może tą parę kupić.
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: